Bijna, Bijna

Bijna dokter, Bijna op reis

Toen ik begin dit jaar de aanvraag van mijn semi-artsstage indiende leek 30 november nog mijlenver weg, en eigenlijk kan ik me nu nog steeds niet beseffen dat ik mijzelf nog maar één week co-assistent mag noemen. Toen deze week een brief op de mat viel met 'weledelgeleerde vrouwe M. Koller, arts' kon ik een glimlach even niet onderdrukken, na ruim zes geweldige en leerzame jaren is het einde toch echt in zicht.

Een paar maanden geleden heb ik besloten om mijn studententijd af te sluiten met een prachtige reis. Maar waar ga je heen, helemaal alleen en hoe lang? Al snel viel de keuze op Nieuw-Zeeland. De prachtige natuur, de backpackerscultuur en de afwezigheid van vervelende met dengue besmette muggen leek het mij een uitstekend vooruitzicht.

Op 11 december zal ik vanaf Schiphol vertrekken om vervolgens naar Taipei te vliegen om daar een paar dagen rond te kijken en daarna door te vliegen naar Auckland. Het is mijn bedoeling om jullie via deze blog op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

Nu nog even mijn laatste beoordelingen binnenhalen, spullen verhuizen naar de net nieuw aangebouwde garage van mijn ouders (ideaal), sinterklaas vieren en afscheid nemen van iedereen en dan kan het avontuur echt beginnen!

Reacties

Reacties

Marit

Heel veel plezier! Geniet ervan je hebt het zeker verdiend!!

Dick en Okkie

Lieve majory,
Van harte gefeliciteer dat je nu arts bent. Wij wensen jou een heel goede reis en een fantastische backpackvakantie toe.
We volgen jou avonturen via de weblog.
Heel veel plezier,
Okkie, Dick en Herjan.

Rianne

Haha grappig he die brief van LAD? Moest er zelf ook erg om lachen. Leuk, ga je volgen, heel veel plezier op deze gave reis! En hopelijk tot in Enschede ;-) Xx

John en Heleen kappert

Lieve Marjory, heel hartelijk gefeliciteerd, wat een studie achter de rug, maar je bent nu arts en het was wel de moeite waard nietwaar?? Geweldig, nu zie je uit naar een heerlijke vakantie in Nieuw Zeeland, wat heb je al veel van de wereld gezien marjory!
We wensen je een heel fijne vakantie toe en tot horens, liefs van John en Heleen.

Jan en Ans

Lieve Marjory
Een lieve groet uit Thailand waar het heerlijk vertoeven is.
Wel erg jammer dat we je niet kunnen uitzwaaien op 11 december.
btw de nieuwe aanbouw staat al vol????
Kus papa en mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!